OlgaArslan Ilaha98 ilk bebeğimde 15-16 haftada falan hissettim şimdiki hamileliğimde de 2-3 gün önce hissettim 14+1 haftalık şu an
DBaybars İlk gebeliğim, 16.haftamda emin değildim bebek hareketleri mi değil mi ama 17. Ve 18.haftamdan sonra artık emin oldum 16.haftamdan beri hissetmeye başlamışım tabi zaman geçtikçe daha güçlü hissedilmeye başlanıyor :)
Suzan_arslan Ilaha98 ben 15.haftada hissettim.3.bebeğim benim.pıt pıt ya da göz seyirmesi gibi başladı.
gozdevebebegi Ilaha98 17+3 um. Hissetmek icin surekli elliyorum ama hicbirsey yok sanki 😜 sadece bir akşam sol alt tarafta toplanmisti. Yumruk gibi olmustu bi ozaman orada diye düşündüm. Cok merak ediyorum hissetmenin nasil birsey olduğunu. Heyecanla bekliyoruz bakalim☺️
Uysalbebek Arkadaşlar bebeklerin hareketini her günmü hissediyorsunuz yoksa 1 gün hissedip 2 gün hissedilmiyomu
Nurunilkmucizesi Ilaha98 Allahın izniyle 20 pıtt pıttt :) 18 de sanki seyiriyor. Yada insan oyle hissediyor
Pnrkrb Ilaha98 15.haftada boyle icten gidiklama gibi hissediyordum kasinti vs degil boyle icten gidiklaniyordum resmen surtuyor mu dokunuyor mu onu bilemiyorum ama hani teget gecersin de dokunursun ya oyle tuhaf anlatamadigim bir duygu. 16.haftamda ise pit pit hissettim. Bugun 16+6 olduk bugun de is yerinde iken pit pitlari hissettim cok sukur 😊
Merve_1750 İlk 18de hissettm bağırsak hareketi sandm ama değilmiş sonra her gün biraz biraz hissettim tam düzenli değildi ama zamanla düzenli hale geldi şimdi 30 haftalık olduk kıpır kıpır içimde 😍