ZeynepKaraduz Merhabalar. 38. Haftadayız ve bebeğim hala dönmemiş başı yukarıda, makat duruştaymış yani aynı durumu yaşayan var mı? Hiçbir şey anlayamadım
AyaYlmazYldrm ZeynepKaraduz bnim oglum donmemisti malesef devlet hastanesine gidiyorsan eger onlar dogum sancisiyla donecegine inaniyorlar ve sezeryan ypmuyorlar ama ozel hastabe bu durumlarda sezeryan nerden biliyorsun diue sorarsan diktoruma sormustum ama ben 36+0 da sezeryan oldum mecburi makat asagidaydi zaten donmezdi resmn basi yer etmisti yukqrda cekerlerken hissettim o derce😂😂
Tlysfk ZeynepKaraduz bende 38deyim kafası 30.haftadan beri aşağıdaydı bende yukarı döner mi diye korkuyorum pazartesi kontrole gideceğim😕
ZeynepKaraduz AyaYlmazYldrm sağlıkla kucağınıza almanıza çok sevindim çok şükür 🙏🏻 İnternette bazı anormallikler olabilir diyor o yüzden stres yaptım