Mervemia6 Benimde ilk gebelik :) Ne kadar tarif etsede etrafımdakiler ben bir türlü anlamıyorum nasıl bir şey olduğunu, heralde yaşayarak anlarız. Ben her ağrıda doktora gittim şimdiye kadar, hepsinde de sorun yok dendi, doktorum çok pimpirik yapma dedi hamilelikte ağrılar normal dedi, en son dün böbrek ağrısı için gittim endişelenip kesin bir şey çıkacak düşüncesiyle ama doktorum bebek baskı yapiyo o yüzden ağrıyo dedi enfeksiyon falan hiçbişey çıkmadı, ağrıdığı zaman bol su iç biraz yürü o yer değiştirince ağrında geçer dedi. Kısacası bundan sonra her ağrıda şiddetli değilse doktora gitmicem kontrollerimi bekleyip o zaman ağrılarımdan bahsedicem :)