Busratm F6- Ben perinatologa gittim. Doktor usg ile baktı sonra da kan verdim. Çevremde devlete gidip kadın doğumun radyoloğa yönlendirip usg ile bakılan sonra da kan veren tanıdıklarım var.
pink01 F6- zeka testi ikili test demek zaten ultrasonda kendi baktı doktorum. kan verdim sonra 5 gün sonrada kan sonuçları çıktı
F6- pink01 benim kendi doktorumda normal odasında ultrasonla baktı kalp atışını falan dinletti sonra radyolojiden randevu al orda usg çekin sonucunu bana getir dedi onu anlamadım normalde doktorlar kendileri bakmıyormu
pink01 F6- seninki niye ona yollamıs bilmiyorum ultrasonda ense kalınlıgına burun kemigine bakması gerekiyor o testte onlara baktı mı yoksa bakmadan oraya mı yolladı
F6- pink01 hayır sadece kalp atışını dinledi sonra yanındaki hemşire hemen oraya gönderdi sonra kan verdim
RuzgarsMommy Benim doktorum kendisi yapti normalde de doktorun yapıyor diye biliyorum. Ultrasonda inceledi ense kalınlığı burun vs sonra kan testi istedi benden verdim onu da laboratuvar inceliyor sonuçları yeni aldim cok şükür düşük risk çıktı herşey iyi
pink01 F6- cok sacma doktorunu degistir bence herseye kendisi bakmasi gerekiyor test hakkında dogru karar verebilmek icin
F6- pink01 yani banada saçma geldi ikiliye gittim sadece kalp atışını dinletti demedi yani bana şöyle böyle diye direk radyolojiden randevu al usg çektir sonuç kağıdını bana getir dedi
Busratm F6- Evet canım. Devlette her doktorun odasında ultrason yok. Ondan dolayı da radyolojiye yönlendirebiliyorlar.