Gebeliğimi çok erken dönemde öğrenmiştim. 2 haftalıktı bebeğim, öğrenmemden birkaç gün sonra kanamam oldu,kanama keseden çok bağımsızdı ama yine de progestan vermişti doktorum. Fitil olarak kullanman daha güzel ağızdan alımda bulantı ve kusmaya sebep oluyormuş. Olabildiğince ileri ittir parmağınla, ilacı kullandıktan sonra da uzan ki hemen dışarı akmasın, kullanırken günlük ped takmanı öneririm çamaşırda ıslak ıslak hissettiriyor hiç hoş değil. Geçmiş olsun☺️