Betl35 Sengul00 Beniimde var canımmm İç çamaşırım ıslanıyor hatta Doktoruma yazdım bebegın suyumu diye Bebeğin suyu olsa kanlı gelir ileri haftalatda berrak gelir dedi. Biraz rahatlaxım bende. Ama gebelikte akıntı herkeste oluyor Canımm
Aise_35 Sengul00 17+5 haftalığım geçen haftalara kadar çok sık oluyordu . Şuan yok diyebilirim. Üşütmekte de oluyor bende doktora sordum enfeksiyon da olabilir demişti . Bol bol su iç o zaman akıntı azalıyor bilgin olsun
Gul-21 Sengul00 ben bugun gittim aynı akıntı yüzünden kanama yoksa telaş yapma dedi birde bebeğe baktı fitil verdi iltihap vardır dedi
Kedili_Anne Ben de 20 deyim. Ve çok arttı. Su sanki. Ben de korktum suyu mu diye ama sanırım normal bu.
Sengul00 Evet yaa bazen korkutan Gidiyorum bakiyorum, Rengi beyaz hep. Yinede Yarin bi Doktor baksin . Sanki cogaldi ...😕 biraz korktum acikcasi
Aise_35 Sengul00 ben takip ettim kendimi su içmeyi azaltınca yoğun geliyor bir günde 3 kere falan çamaşır değiştirdiğimi biliyorum. Suyu fazlalastırınca baktım akıntım azaldı 😊 hem bol su enfeksiyonu da önlüyor
Aise_35 Gizalp banada doktorum söylemişti . Ne kadar su içersek o kadar tuvalete gittiğimiz için enfeksiyon falan kalmıyor 😊