Dilrec canım ilk haftalarımda bendede olmuştu kahve rengi şeklinde arada kırmızıda oluyodu ama çok şükür doktorum hiç bi zaman olumsuz yorum yapmadı başka bi doktorada git istersen ama canını sıkma olabiliyomuş çoğu kişide ama bolca dinlenmek gerekiyo benden surekli yatmamı istemişti doktorum ve tabi progestan ilac olarak kullandım sadece sende çalışıyosan bile ayaklarını yukarda tutmaya çalış masa başı işin varsa tabi Rabbim yardımcın olsun inşallah stres yapma sakın 🌸