7 haftada kalp atışının görüntüsünü gördük ses duyulmadı 8inci haftaya girdik şimdi de bebeğin eşi var ama embriyo oluşmamış yok diyorlar bekleyelim diyorlar . Neye inanmalıyım ? Böyle şeyler olabilir mi ? Embriyo oluşmadıysa kalbin atışını nasıl görmüş olabiliriz?