şeker yüklemesinde verilen grama göre sanırım değerler değişiyor. bende 50gr yapıldı, açlık 98 1.saat 145 2.saat 104 çıktı. tedbir amaçlı diyet yaptım hemde kilom hızlı gidiyordu diye.
normal de açlık 90-95
tokluk 120-140 arası normal demişti diyabet hemşirem.