Arkadaşlar merhaba
normal de kontrolüm pazartesiydi ama hemen yarına randevu oluşturdum sanki bebeğin hareketleri baya azaldı gibi o da beni korkutuyor açıkçası. Aslında doktorum artık eskisi gibi olmaz yeri çok daraldı dedi ama gene de içim rahat etmedi. Ayrıca çok fena gribim onunla ilgisi olabilirmi bilmiyorum
bilgisi olan varmı