Arkadaşlar kızım 19 aylık olacak ben 35+5 hamileyim. Sezeryan yerimde yanma başladı ama öyle böyle değil uğuşukluk var dokununca da karnımın içi yanıyo acıyo çamaşırı bile değince aklım yerinden oynuyo resmen öyle Bi yanma var. Acaba iç dikişlere bişiler mi oluyo anlamadım yaşayan varmı böyle bişi. Acile gidicem geçmezse.