Arkadaşlar ben her bebekle alakalı ne olsa agzimda atiypr kalbim ayaklarim zamgir zangir oluyor bu tetanoz içinde cok gerildim gittim vurulmaya hemşire nabzıma bakti 130 du yüksek niye böyle dedi heyecanloyım suan dedim cunku post olarak olumlu olumsuz seyler okudum ve etkilendim. Ama benim genel 100 düşmez aksam yatmadan 97 falan oluyor. Simdide belim agriyor normaldede agridida sanki bu aksam daha fazla 20+5 günlük hamileyim dun gece pit pit yapıyordu bugun hissedemedim daha normalmidir nabız ve bel agris cekenler tetanoz olanlar nolur yorum yapın ilk gebeliğim :( Cahilliğim cok ..