Sueda29 https://i.hizliresim.com/OanANQ.png anlayan varmı doktrma sonucu gösteremdm msj atıcam ama saat geç oldu msj erken saatlerde at demişti doktrm
Ryhnylmz Sueda29 lökosit enfeksiyonu işaret ediyo benim bildiğim de çok fazla değil sanırım ama enfeksiyon
Babyone Sueda29 canm bende bugun ıdrar ve kam verdm de sadece ıdrar sonucum cıkms e nabızdan hele hıc bakılmıyo sen masıl ulastım sonucuna
Babyone Sueda29 enfeksyn var gornuyo ama cok degıl. Bu arada bende de sadece epıtel yüksek cıkms ama hamıelıkte oluyomus byle engeksıyonna yatkınız malum.
Semra55 Sueda29 5.0 dana yularda olursa gebe baslamgici deniliyor ben 43 ken ogrendim senin kine baltim da 30 kusurati gozukuyor hamile olabilirsin
Ryhnylmz Sueda29 tam bilmiyorum kuzum benm de böbrek sıkıntm var sürekli takip ediliyo idrarda kan var mı vs ordan biliyorum bi kaç tane olunca temiz diyolar bana