Minik-mucizem123 Kızlar bu ürünü kullanan var mı aranızda. Memnun kaldınız mı. Bende kullanmaya başlayacağım ama ürünü her gün mü sürmem gerekiyor kullanım şeklini nasıl yapıyorsunuz acaba 🌸🌸
Emine0602 Minik-mucizem123 ben kullanıyorum 8. Ay ı bitirdik ilk zamanlarda ayda bir şişe bitirdim ama şuan hemen emiyor daha fazla sürüyorum. Ben memnun kaldım tavsiye ederim
hilalyavuz Minik-mucizem123 ben de kullanıyorum memnunum ama zeytinyağı ve hindistancevizi yağı da kullanıyorum dönüşümlü olarak. Şu an 27+2 deyim 1 haftadır günde 2 kere sürüyorum büyüyor çünkü göbüşüm 😊
Mucizesinibekleyen Minik-mucizem123 12 haftalık olduk vucüdum çok kuruyor hem göbeğine hem kalçama sürüyorum. Erkenden sürmeye başladım bile Üründen memnunum :)
Emine0602 Minik-mucizem123 ilk başlarda Sabak akşam sürüyordum gün içerisinde de kakaoyağı. Ama son iki aydır aklıma geldikçe sürüyorum çünkü emmiş oluyor
hilalyavuz Minik-mucizem123 yok bir zararı canım, hatta mühendisinoğlu diye bir site var instagramda o önermiş içerik olarak temiz diye ben oradan görüp aldım
hilalyavuz Minik-mucizem123 yok bir zararı canım, hatta mühendisinoğlu diye bir site var instagramda o önermiş içerik olarak temiz diye ben oradan görüp aldım
Deletedmom327 Minik-mucizem123 nemlendirmesi güzel fakat bende aşırı kaşıntı yapıyor ve düzenli kullanmama rağmen çatlamaya başladım bile .malesef tekrar almayı düşünmüyorum😏