Aykam123 Arkadaşlar, bu hafta bebek az haraket etdi, yerimi darlaştı. Sizlerde durum nasıl? Acaba büyüdümü?
1dem Aykam123 29+5 olduk ama hareketler kanımı şişirmeler baya baya devam ediyor canım. Hiç durmuyor nerdeyse. Sen yine de takip et sen daha iyi anlarsın. Ona göre hareket et.
LittleAnne Evet doktoruma sordum bende bugün olabilir yeri daraldı artık normal dedi yani ama günde 10 kere hissetmen gerekiyor yinede dedi 30+4 üm
Aykam123 1dem şişirme oluyor bende de. Eskisi kadar değil, o yüzden soruyorum. Uykudan ayıltıyordu beni
Aykam123 Kuzucugunannesi canım çalışıyorum ben. Normal olarak yoruluyorum. Çalışa bilir raporum var amma
Kuzucugunannesi Aykam123 ondandr yoruluyorsun bebekte karnında ister istemez yoruluo bn 30 hafalktim iki gun once suan 31 im fakat 30 +4 misafrm vardı die iki gün falan bayagi yoruldum evdi pasta yemek derken 3 uncu gune kadar oynamadı pek merak etme ama sen yine de icin rahat etsin die istersen arada uzan tatli seyler ye oynar karnını oksa fakan gidiklaniolar cunku
LittleAnne Aykam123 hiç dert etme canım 10 kere hareket ediyorsa herkes yok benim ki çok hareketli falan yazmış herkesin gebeliği farklı bebeğinin pozisyonu da hareketlerini daha az hissetmene sebep olabilir
Mirayveannesi 31+1 gunluguz bizde maşallah baya hareketliyiz bugün kontrol um vardı kilomuzda 1.600 olmuş sizlerin nasıl kilolari
Silem 30+2 haftalığız ama maşallahımız var kıpır kıpır gece bile uyutmuyor o derece..ama yinede takip et derim
Esma_korpinar Aykam123 bendede tam tersi oldu normalde bu haftama kdr hic hisetmiuodum oyle net simdi fildir fildir hanfendi