RumeysaE93 HiraNevruz 33 haftalığım 15 kilo aldım çok normal. Elhamdülillah hem bebeğim hem ben sağlıklıyız. 3.gebeliğim. Doğumdan sonra zaten 3 çocuklu tempoda et tutmayacağım gibi görünüyor 💃🏻 Rabbim canlarımıza sağlık versin kilo verilir Allahın izniyle. 🤗
Liliz Varol1811 bırazda bunye meselesı sanırım 🙈 bende kılo almaya cok elverıslıyım umarım hayırlı sekılde atlatırız bu durumu 🙈
Bsratasan42 Liliz dikkat ediyorum tabi kuzm ama artık son haftalar bundan sonra ne kadar dikkat edebilirim bilmiyorum 😂
Kardelenyigit 19+5te gittiğimde 58dim,ondan önce ki ayda 53-54 bi ayda o kadar kilo,16-17haftamda almaya başladım kilom hep 53tü 😏bu ay ki kontrolüm haftaya ve çokça kilo aldığımı hissediyorum 😒bu arada 23 hafta içindeyim