Burcu93 Kızlar birlikte bekleyelim😍 ovülasyon testi kullanıyorum 31 ocakta yumurtlama gördüm 4 gün sürdü 5. Gün çatladı
Bus_ak18 Burcu93 sat 13 ocak adetime 1 hafta var canım. Yumurtlamam da 28 ve 29 ocak 2 gün sürdü. Ama 2 kere değerlendirebildik pek umudum yok
Bus_ak18 Burcu93 2 kere değerlendirebldik canım 1.5 senedirde olmuyo zaten. Adet günüm geçerse yaparım testi öyle erkenden yapıp üzülemem hiçççç😏
Songulkls27 Burcu93 geç döllenme yaşadığın takdirde yumurtlama dan 8-9 gün sonra silik dahi olsa çıkıyor yani etrafımda öyle gördüm hep. Benim yumurtlamam 29 ocaktı 8 gün oldu iki üç gün sonra bir test yaparım galiba 🙄
Burcu93 Songulkls27 aaa benim 31 ocak ovülasyon ama 4 gün sürdü 5. Gün çatladı hangi gün yapmam gerekir
Songulkls27 Burcu93 canım tlfndn yanlış yazılmış yani geç döllenme olmamışsa yumurtlama tarihinden 8-9 gün sonra öğrenen çok kişi var onu demek istedim
Songulkls27 Burcu93 ahh olsunda yazim 😊 ama seninki geç çatlamış sen bekle derim on gün. Geçen ay erkenden yapıp üzülüp stres yapmıştım gerek yok 🤷♀️
Songulkls27 Burcu93 hiç sorma yumurtamdan önce ben çatlıyorum 🙄 düşünmemeye çalışıyorum sözde ama çaktırmadan aklımın bir köşesinde oluyor hep 😅