Merhabalar ben altı haftalık hamileyim bugün ikinci kontrolüm vardı ilkinde herşey normal demişti ikincisinde korkulacak birşey yok ama kese biraz aşağıda dedi çok sıkışık gelmişsin o yüzden de olabilir dedi sonrasında birşey yapmamamı dinlenmemi söyledi ağır şeyler kaldırmamamı söyledi düşük riski var demedi ama ben yine de çok endişeliyim ilk gebeliğim böyle bir durumla karşılaşan var mı acaba bir ay sonra tekrardan gelirsin korkulacak birşey yok sadece dinlen dedi