Estan Merhaba kızlar 33. Hafta haftamda doktora gittiğimde balık yağı hapını artık kullanma sadece magnezyum ve demir hapına devam et demişti aklıma takıldı bu durum sizinde doktorunuz son aylarda bırakırdı mı bu hapı?
Sinem8812 Estan ne zaman kullanmaya başladınız acaba,ben 20+4teyim doktor vermedi ben de unutuyorum sormayi
Adige09 Estan bir doktor neden balık hapı yağını verir ki anlamam ? İçerdikleri katkı ve kimyasallari bilmiyor mu? Her doktorun anlaşmalı olduğu bir ilaç firması var bunlar yalan degil tabiki de takviye vitamin ve ilaçlara karşi degilim bende kullaniyorum ama araştırarak.Balık hapı yağını tavsiye eden bir doktorun takibini de derhal birakirim.Sebebine gelince efendim Balıktan alınması gereken hakiki Omega yag asitlerinin tamami sadece ve sadece Sardalya ve Hamsi türlerinde bulunur.bu iki balık çeşidini haftada 2 kere tüketmek gerekir.
1989-- Sinem8812 benim doktorumda vermedi mide bulantisi yapmasin bosuna sen haftada bir balik ye dedi
NS16 Gencanne01 Merhaba canım bende 28 haftalık hamileyim balık hapı kan hapı kullanıyorum benim doktorum doğumdan bir gün öncesine kadar kullanmamı söyledi
LittleAnne Bebeğinin kilosu iyiyse o yüzden bırak demiştir canım çünkü bebek kilo alsın diye veriyorlar genelde balık yağını çünkü günlük protein almamız gerekiyor bebeğin kilo alması için demekki doktorun bebeğinin kilosunu yeterli buluyor ki ekstra takviye almaman için öyle demiştir
Estan LittleAnne Hmm ultrasonda bir hafta önde görünüyordu net bilgi de vermedi bende o anda sormadım neden bıraktırıyorsunuz diye sonradan takıldı aklıma dediğiniz gibi de olabilir
Zlyhkrt4 LittleAnne doktorum bana ilaç vermedi. Sağlık ocağı ebe kan ilacı verdi sadece bebeğimin kilosi iyi şükür . Herkes ilaç kullanıyor acaba benim doktorum mu ihmal etti anlamadim
LittleAnne Estan büyük ihtimal canım iri bir bebek olması da problem yaratabiliyor sonuçta demekki bebeğin senden yeterli besleniyor ben 30. Haftadayım doktorum hatta şimdi daha yüksek mg içeren bir balık yağı yazdı bebek kilo alsın diye biraz minnoş benim oğlan o yüzden ,sen yinede sorarsın birdaki kontrolünde endişelenme bence 😌
Ozgdnc 33.haftamda rahim ağzımda kısalma olduğu için bırakmamı söyledi. Kan sulandırıyormus, ben ikiz gebeyim sezaryenle doğum yapacağım bu yüzden biraktirdi.
LittleAnne Zlyhkrt4 Balık yağını illa kullanmak zorunda değiliz ekstra bi takviye bu sadece belki doktorun önermiyordur hastalarına nasıl ki şeker testini bazı doktorlar öneriyor bazıları önermiyor mesela benimki önermedi yani herkesin bilgisi tecrübesi farklı ben sadece kendi doktorumu dinliyorum ve kendisine güveniyorum doktorun söylemediyse eminim bir bilgisi vardır kaç haftalık gebesin bilmiyorum ama doktorunun kan testlerini yapıp kan ilacı yazması gerekirdi en azından sorması gerekirdi belki biraz ihmal ediyor olabilir canım
Nese_2770 Bana da bugün doktorum bi ay daha kullanıp sonra bırakmamı söyledi , kanamayı artırıyormuş öyle dedi
sumeyyeren Bana vermedi doktor balık yağı, folik asit, demir, magnezyum, b12, coraspin kullandım bazılarına devam ediyorum 31. haftadayim