Aysn__ yok canm benim hic yok şöyle ki en baştan beri ağrılı bir hamilelik geçiriyorum Kasiklarimda falan ama öyle adet sancısı gibi sancım yok hatta başka bir post açtım az önce 37+4 bugün ama kanala da inmedi hic gelecek gibi bir hali yok herhangi bir belirti,her zaman olan şeyler.her zaman yolda yürürken kasılıyorum kasiklarim agriyor hala aynıyım değişik birsey yok. Senin indi mi asagiya bebeğin hissediyor musun öyle birsey