AyseAyseAyse [url=https://hizliresim.com/ryBMR3][img]https://i.hizliresim.com/ryBMR3.jpg[/img][/url] Bize de bakar mısınızzz🥰
AyseAyseAyse Edabahar3 sağlıklı olsunlar da 🥰 benim kesem gibi fasulye olunca erkek yuvarlak kese olunca kız diyolar😀
Edabahar3 Hanifee1273 bende hala kız hissediyrm bilemiyrm artk doktor erkege benzio ama kesin degil dedi 20 gun sonra tekrar gitcem kesinlesir o zmn 😊
Hanifee1273 https://hizliresim.com/VB5PLy https://i.hizliresim.com/VB5PLy.jpg Banada tahmin yapın kızlar 10+4 burda
Hanifee1273 Edabahar3 evet duruş olarak seninkine benziyor ilk erkek hissetmiştim hatta bu ultrasyon kağıdını elime alınca erkek bu dedim içimden , bu aralar döndüm kız die 😅
Edabahar3 Hanifee1273 bazen ne hissedersen o olabiliyorms allahm gönlüne göre versin saglkla kucagna almayı nasip etsin 😊
Hanifee1273 Edabahar3 ilkim olacak fark etmez insan merak ediyor işte 😊sağlıklı olsun yeter , hayırlı sağlıklı bir şekilde kucağımıza alırız inşallah 🥰
Edabahar3 Burcu-d google imgyükle yazıosn ordan resim seçiosun altta resimin adresi çıkıo ordan kopyala gel buraya yapıstr 😊