Turna20 Arkadaşlar merhaba, biraz önce böyle birşey olduğunu duydum ve gerçekten harika birşey. Konuyla ilgili bilgisi olanlar ve doğum anında bebeğiyle tentene teması deneyimlemiş anneler tecrübelerini paylaşabilir mi?
ozgens Turna20 evet belden uyuşturmalı yaptırdım. Kordon kesilmeden bebeği memeye koyuyorsun.sütün gelmeye başlıyor. Bu mümkün değilse çünkü önünde senin karnını göremeyeceğin paravan tarzı birşey oluyor ozaman kordon kesildikten sonra yüzünü yüzüne vücuduna değdiriyorlar zaten Bebeğim bana temas edince susmuştu öpmüştüm hemen . Odaya geçince de emziridm
Muneweralp Turna20 enimde belden uyuşuktu bebeğim doğunca ağlamadı ben çok korkmuştum ne zaman bebeğimi yüzüme koydular böyle bir mutluluk yokki tarif edilemez anlatılamaz bir duygu ardından ağlamaya başladı ve bende rahatladım sonra susunca odaya götürdüler ardından bende gittim ve kucağıma verdiler zaten