Mavi_ https://imgyukle.com/i/nQUNtP Doktor çok güzel dedi sonuca hafta da 2 defa gidiyordum hastaneye artık bir gün gel bir gün gelme yani gün aşırı gel dedi sancılara bakılacakmış 🤷🏻♀️ sizce doğum yakın mı 🙄
Zhrnz Mavi_ duzensiz sancilarin cikmis ama 80. 90 larda dogum yakindir hizlabdirmak icin egzersizler yapabilirsin bi avazda kurzul insallah 🤗
Tugba1tugba Mavi_ sancin çıkmış baya canm benimde 38 ama ne sancı var ne nst de çıkıyor bana haftaya gel.dedi bekliycek bakalım :(
Emineek Sancı hissediyor musun o anda. Sancın çıkmış baya. Bende bugün gittim 38. Haftadayım benim sancım 30’da sabit ne aşağı ne yukarı gitti haftaya gel dedi bana.
Mavi_ 4 gündür sürekli devam edem sancım var bazı geceler yataktan sıcratıyordu son 2 gecedir sadece hafif adet sancısı gibi hissediyorum sancıları birde vajinada agrı oluyor arada bir şiddetli şekilde 🤷🏻♀️ İlk Doğum nasıl tarif etsem bilemedim 😂😂
Mavi_ NurseB evet 🙏🏻 Ama ne su var ne nişan kuru sancı sadece 🤷🏻♀️ Acaba ne zaman doğururum 🙄 artık doğurmak istiyorum bir an önce
bilgihamile Sancin yuksek cikmis benim 50 olmustu en fazla ama hissetmemistim bazende hissedilmiyor bile. Rabbim bi avazda kurtsrsin sagliklica kucagina almayi nasip.etsin
Baloglum93 Canım sancin çıkmış bende bugün nst ye girdim 20 lerde çıktı sancım seninki 60 i geçiyor doktorlar 60 i geçen sancıları onemsiyorlarmis o yüzden seni gün aşırı çağırmış
Mavi_ Tugba1tugba şuan sancılarım sıklaştı sanki 🙄 3 defadır düzenli aralıklarla yerimden sıcratıyo resmen 🥺 keşke doğursam bu gece 😁
Tugba1tugba gezentianne benimle aynı olan arkadaşlarımın yalancı sancıları başladı bizimki 40 a kadar bekleticek heralde yürüyorum hurmada yiyorum 39 da bari gelseler :)
gezentianne Tugba1tugba O iş cok belli olmuyor ya sancısı cıkıp 41 de doguran da oluyo sfır sancıyla bi anda dogumu başlayıp 38-39 da dogum yapan da oluyo 😀 Boşverelim sağlıkla gelsinler.Umarım birbirimizin güzel dogum hikayesini okuruz❤️