Kızlar serklajı olanlar için yazıyorum .. ben çok korkuyordum dikişleri alırken acıyacak mi diye hiç acımıyor biraz rahatsız edici ama ağrı hiç yok .. dikişleri aldırdıktan sonra biraz kanamam oldu bu normal mış .. ama öyle bir rahatlama geliyor anlatamam ..böyle daha rahat hareket edebiliyorum 🤗 .. eve saldılar şimdi artık oğlumun gelmesini bekliyorum 🥰🥰