nurglakays-95 Merhaba kızlar bebeğim 6+1 hAftalık idrar yollarımda enfeksiyon çıktı doktor bana uroday diye bir ilaç verdi pek güven vermedi doktor aile. Hekimi kendi doktoruma da gidemedim kullanan var mi bu ilacı
KubSav33 nurglakays-95 benimde idrar yolu enfeksiyonum var 33.hafftaydi glb o haftaya kadar ilac vermedi su ic tuvalete git dedi artik o hafta bayagi dogum belirtileri olunca erken doguma sebebiyet verdiginden tek kullanimlik manurol saseydi glb eczanelere deyince veriyolar onu ictim cok rahatlatti su an 39 haftaaligim dogurmadim hala :))
nurglakays-95 KubSav33 benimki de tek kullanımlık idrar yolu enfeksiyonu daha zararlı dedi teşekkür ederim sağlıcakla kavuşun bebeğinize inşallah 🥰
KubSav33 nurglakays-95 rica ederim o zaman farkli markanin urunleridir sıkınti olmaz kullanin isterseniz ins hepimiz kavusalim