Gurdallss Bu tür problemler karşısında burdan sormak yerine doktora görünün, herkesin gebeliği farklı ilerliyor. Bakın az önce tartışmalarda “Size sordum belirtilerimin kaybolduğunu söyledim siz normal dediniz, bebeğimi kaybetmişim” diyen bir anne vardı. Neden kaybetmiş çünkğ buraya sormuş doktora gitmek yerine. Şüphelendiğiniz bir şey varsa doktora başvurun burdan cevap bulamazsınız.