Nurcihan34 Ikizlere hamile olan var mı? Nasıl geçiyor hamileliginiz ben 10+4 haftaligim. Benimle aynı kaderi paylaşan arkadaşları merak ettim :)
Edabdulkadir28 Nurcihan34 Bende 12+0 ikiz annesiyim biraz mide bulantım var 3 kilo verdim 49dn 47e düştüm halsizliğim çok var sizin nasıl geçiyor
Momnurse Merhaba bende 7+2deyim henüz 🤗.Bir haftadır koku hassasiyeti mide bulantısı sabahları kusmalar var.Çok birşey yiyemiyorum 😔
Naz1988 Momnurse ben hala koku hasasiyet mide bulantısı ihtahsızlık devam ediyo arada kasık vajina zonklamasıda oluyo
Momnurse Naz1988 aynenn bende senin gibiyimm hepsi normal diyorlar 12.haftaya kadar anne vücudunda mevcut olanlardan besleniyormış ama düzgün birşey yiyememek beni endişelendiriyor.
Edabdulkadir28 Naz1988 kasık ağrısı normal o haftalarda bende o haftalardayken yürürken bile kasıklarım çok ağrı yapıyordu doktor büyüme ağrısı demişti ama daha yeni yeni ağrılarım gitti arada kramp girer gibi oluyor
Meriiiilii Edabdulkadir28 bende 10+0 ikiz gebelik bazen vajinal oluyor ama çoğu zaman kasıklarım da ağrı oluyor. Doktora gitmeme 10 gün var ister istemez tedirgin oluyorum ağrı oldukça 🥺
Edabdulkadir28 Meriiiilii Yani ben senin gibi korkup acile gitmiştim hani acaba enfeksiyon mu var diye çünkü oda çok ağrı yapıyormuş Bi şey çıkmadı istersen git Bi doktora için rahat eder 😊