Nekrarin Merhaba dün aksamdan beri agrım var sancı değil 34+4 deyiz bebek cok hareketli ondan olabilir mi ? Herhangi bi tavsiyemiz varmı
arslanmerve57 Nekrarin benimde çok hareketli olduğu zaman aşırı ağrım oluyor sonra geçiyor uyuduğu zaman. Eğer geçmiyorsa doktorunuza danışın mutlaka.
Nekrarin Faray evet ama hareket ettikce bebek de hareket ediyor sonra ağrı başlıyor çok şiddetli değil yarın kontrolum var zaten ama sormak istedim
Faray Nekrarin dinlendikçe geçiyorsa yalancı kasılmadır diye tahmin ediyorum. Yarın kontrolde herşey netleşir, hiç stres yapmayın.