Kızlar bilen biliyor böbrek üstü bezi hormonu yüksek olduğu için sürekli hastanelerdeyim ama hormonu etkileyecek hiç Bi sorunum yoktu kadın doğuma gittim tekrar bugün pco dediler mi daha önce dedi yok dedim ve baslıktaki ilaçları verdi tedaviye tamamen başlamış bulunmaktayım kızlar dua edin lütfen 🤲💕