__birafitap__ Kızlar bugün iğnenin 9. Günü bi yapayım dedim heves ettim işte salaklık ama net negatif çıktı iğnenin etkisi olması gerekmiyor muydu hala geçmemiş olması gerekmiyor muydu iğne işe yaramadı mı acaba😔
Kkubraaa Kalbine hemen olumsuz seyler getirme canım biraz erken yapmmissin testi adet gununun gecmesini bekle bende catlatma ignesi yaptirdim bugun 11. Gunum ama yine de adetin gecmesini bekliyorum. Bir hafta daha bekle.
__birafitap__ Testte çıkması için yapmadım daha 9. Gün iğnenin etkisiyle çift olmalıydı zaten öylesine yaptığım iğnenin etkisini görmek için yaptığım bi testti ve 9. Gün olmasına rağmen negatif iğne etki etmedi mi diyorum olabilir mi 😔😔
Kkubraaa __birafitap__ igne etki etmiştir yada etmemiştir diyemem canim ama cok da merak ediyorsan imkanin varsa doktoruna danismani oneririm en azindan icin rahatlar
__birafitap__ Kkubraaa allah razı olsun ama gidemiyorum hastane uzak yatili misafirlerim var çok üzgünüm 😔