Merhaba anneler benim yarın 3 ay olacak doğum yapalı Allah’ın izni ile ben doğumdan sonra eşimden dolayı çok döküntüler çektim sezeryan olmama rağmen göğsümde pedle geziyordum o kadar sütüm vardı sonra eve çıktığımda 2 günlüğüne görümcem geldi lohusa halimle saçma sapan beni gerdi laf vurdu kocamı dolduruşa getirdi defoldu gitti bende sitrese girdim sütüm azaldı özgünden beri Şam’la damla geliyor o ne yeter yavruma mama vermek zorunda kaldım Ama hiç vaz geçmedim bir damlası bile şifa dedim sağdım 90 120 kadar dolan sütüm şimdi iki yemek kaşığı kadar çıkıyo neyse bugün sağlık ocağında kontrol vardı sordular bende anlattım bana hemşire sakın vazgeçme sakın dedi bir hikaye anlattı kadının biri çocuğu olmuyormuş neyse evlatlık almış kucağına almış aradan birkaç gün geçince Kadının sütü gelmiş doğurmasını halde hormonsal olarak rabbim ol demiş olmuş öyle etkilendim ki ağladım çok bunaldım hamilenin lohusanın duası kabul olurmuş kardeşlerim bana dua edin sütüm geri gelsin yavrumun rıskı kesilmesin 😔ben inanamıyorum çok mücadele ediyorum olacak inşallah şimdiden çok teşekkür ediyorum mehtap...