Ağrılarınız hafiflediyse niye korkuyorsunuz ki iyi bir şey bu.Vücut ilk başta hamileliğe hazırlıyor kendini o sürede hamileliğe alışmaya çalıştığı için de ağrılar mutlaka oluyor.Alışma aşaması bittiğinde de her şey normale dönüyor boş şeylere kafanızı takmayın o yüzden biraz mantıklı olun.