Bsra1998_ baktım baktım canım iyi görünüyor ama yine de doktorunla görüşerek ilerle çünkü herkesin vücut reaksiyonu farklı ve doktorlar en iyisini bilip vücuda göre tedavi uyguluyorlar. Benim gebeliğim şuan 15 haftalık ve bende zor hamile kaldım. Muayenelerde de bir sürü insan görüyorsun ve tedavi süreci oluyor. En olmayacak dediğin vakalarda bile doktorlar harikalar yaratıyorlar. Biz şanslı bir dönemdeyiz şuan teknoloji ve tıp çok ileri seviyede. Sen içini ferah tut, diyetini aksatma bol bol su tüket sağlıklı beslen. Tabiki eşinin de aynı şekilde sağlıklı beslenmesi lazım. Sigara içiyorsanız hemen kesmelisiniz çok büyük etkisi oluyor. Sana tavsiye edebileceklerim bunlar şuan için🙏🏻 Umarım istediğin zamanda Allah sana tattırır bu duyguyu.