Dizlerimi karnıma cektiğimde agrı giriyor adım atarken bile acıyor aradada geçıyor gaz sancısı mı yoksa apandıst falan olmasın yasayanınız var mı aranızda arkadaslar hıc gaz sancısı yaşamadm bilemiyorm hareket etmezken bişi yok hareket etcegım zaman acıyor karnım sadece sag tarafım