Merbe61 Durdane19 evet ben o soruyu soran kısı sandım kusura bakmayın cok gecmıs olsun ınsallah bısey yoktur vebegınızdesag sag salim kucagınıza alırsınız
busraozercan Durdane19 ben hiç memnun kalmadım fakat personel eşi olduğum için sorun yaşadım çoğunluk memnun ama bana takılmayın yani
Durdane19 Anneler hepınızee teşekkür ederimm çok şükür bebegimde hiçbi sorun cıkmadı herşeyı olması gerektı gıbı down sendroma daır hıcbır bulgu yokmuş🙏🙏🙏🙏🙏