Sentrk Ara ara kasıklarimda igne batar gibi agriyor...karnimda ve sirtimda kasinti oluyor arada sizde de oluyor mu acaba
elif00000 Sentrk benim 13 haftalık canim bende de oluyor ara ara normal sanırım aşırı olmadığı sürece