Hasret_13 Çok mutluyum kızlar 3 gündür hastanede yattım tehlikem vardı ilk gün kanamam oldu sonra olmadı bugün taburcu oldum 18 haftalık gebeyim cinsiyetide öğrendim kızım olacakmış yahu😄😄😄❤️❤️
Cicilibicili Hasret_13 canımm gözün aydın. Sen dikkat etmeye devam et evde de olur mu? Hiç bişey bebişinden kıymetli değil. 💕
Kbrahrl Hasret_13 canım geçmiş olsun bir daha aynı şeyleri yaşatmasın Allah ☺️ Neden dolayı düşük tehliken vardı