Gulbenn Bende 8 +4 üm ve 2 kilo aldm suan 47 kiloyum ben de meyve ve yoğurtla gecıstırıyom canım ıstemıyo süt ürünleri tüket en azından🥰
Zeyn-o Prensesim2018 evet benimde öyle oluyordu şuan 14haftalığım az da olsa canım birşeyler istiyor yiyorum bebeğiniz susuz kalmaması için bol su için ve size rahatsızlık vermeyen şeyleri tüketin vitamin Kullanıyormusunuz😊
Aydan123 Prensesim2018 bendede oyleydi canim benim gunde 1kere yemek yiyordum canim hic biwey istemiyodu bende cok kilo vermiwdim 18ci haftamdayim kilo alamadim daha merak etme korkucak biwey yok
SibelCengiz Prensesim2018 gunduzleri kokudan bulantidan dolayi bende icemiyorum yiyemiyorum aksamlari icip yemeye calisiyorum cubuk kraker falan iyi geliyo bi deneyin