BusraDevlet83 Saadett03 Doktorunuzu bilgilendirin önlem amaclı. Mutlaka kendinizi özellikle ayağınızı sıcak tutun. Sıcak su torbası kullanırsanız da karnınıza koymayın. Ayağınıza doğru koyun o zaten işitir sizi. Bu süreçler önemlidir. Ihmal etmeyin.
Esraccc Suyu bol için hamileliği in ilk haftalarında sağ karın alt boşluğumda ağrı oluyordu ara sıra ama ben hamilelikten önce kum dökmüştüm
Saadett03 BusraDevlet83 geldim doktora 6 hftalk gebeyim kizlar böbrek agrisi için birşey yapmayız dedi ama bebek gozukmedi hala kalp atışıda yok haftaya goremezsek saglksiz gebelik.almak zorunda kalicaz dedi ☹️☹️
BusraDevlet83 Saadett03 Kese görüldü mü? Sizden Beta Hcg istedi mi? Ümitsizliğe kapılmayın. Allah büyüktür. Bol bol dua edin. Kanama ve leke yok sanırım.
Saadett03 BusraDevlet83 hayr hiç biri yok kese var ama.bebek yok eğer hftayada bebek gorulmezse almak zorundayız saglksiz bı gebelik dedi
BusraDevlet83 Saadett03 Bol bol dua edip hayirlisini isteyeceğiz. Allah büyüktür. Sonuçta gebe kalabiliyorsunuz. Bu da birseydir.
BusraDevlet83 Saadett03 Üzülürsünüz tabii ki; bu çok insani birşey. Ama elden sadece dua edip her daim hayirlisini istemektir. Allah yar ve yardımcınız olsun.