Ummugulsum_44 Açlık şekeri 73 çıktı 2 saat sonra tokluk şekeri 126 çıktı kızlar normalmi anlayan varmı aile hekimi şeker yüklemesine gerek yok dedi kendi doktoruma da sorucam
Nurcannkarakus Ummugulsum_44 ikiside çok iyi şeker yüklemesi yaptırmana gerek yok benim de açlik 79 tokluk 106 çıkmıştı doktorum şeker yuklemesine gerek yok dedi
Ummugulsum_44 aysun_35 şeker yüklemesi yaptırmayı düşünmüyorum sağlık ocağındaki doktorda gerek yok bence dddi
Esk01 normal aclik referansi 95-100 uzeri olursa sıkıntılı oluyor. toklukta 1. saat 2. saat olarak bakıyorlar. 140 ustu olunca risk sanırım
Berivan21- @Ummugulsum_44 aynı şekilde canm bende şeker yüklemesi istemediğim için açlık tokluk şekerime baktılar senin değerlerine yakındı benim değerlerim de şeker yüklemesine gerek yok demişti değerlerin çok iyi demişti ☺️
Ummugulsum_44 Crn91 ekstra hiçbişe normal kahvaltı hatta komşumda yaptım kahvaltı bişe yemedim kahvaltı dışında valla