Dkk canım benim o güvenlik açısından yapılan bir şey değil. Ona zaten var diye güvenip kemeri takmayan bilinçsiz anneler var. Nasıl olsa ön bar var diye. Bu yüzden önemli büyükler firmalar ön barı kaldırıp 5 nokta emniyet kemeri yaptı. Detaya giriyorum kusura bakma. Ön bara güvenip kemer takmayıp maalesef alttan bebekler çoğu kez kaydı ve firmalar suçlandı. Eğer araştırırsan çoğu marka ön barı kaldırdı. Bu firmaların numaralarını bebek mağazalarından alıp sorabilirsin neden ön bar yok diye. Sana açıklamaları bu yönde olucak. 8 bin liralık bebek arabasında bile yok. Oysaki en pahallısı neden olmasın.
Ön bar güvenlik önlemi değil sdce bebeğin tutunacağı bir alan. Yada oyuncak asmak için. Tabi sözüm sana değil. Ön bara güvenip kemer takmayan annelere.