38+3 oldum .Bugun doktora gittim .bebeğim 3600 dedi doktor .Ama karnım küçük olduğu için doktor bile 3600 doğmaz dedi kafası önde olduğu için doktor kafa ağırlığı fazla galiba dedi .Ay iyice kafam karıştı . Karnım çok büyük değil gerçekten ama bilemedim .Kafasının büyük olması önemli değil dedi .Geçen hafta gittiğimde 94 ölçüsü bugün 98 olmuş .Pazartesi inşallah sezeryan tarihi verdi .Kafası büyük olanlar var mı ? Ya da kafası büyük denilip doğum yapan ay gözümde canlandırmıyorum. Lütfen yardım edin