Bebegimm 39+2hamileyim kızımızı bekliyoruz ama gelmiyor ve hic bir agrim sizim yok ilk hamileliğim merak ediyorum da suyum patlarsa. Vea kanamam olursa yada sancim tutrsa aniden mi oluyo?