Merve7644 Arkadaşlar göbeğiniz tam olarak kaçıncı haftada çatlamaya başladı 36. Haftam ve daha çatlamadım krem sürüyorum ama hemsirem dedi ki krem sürsen de son zamanlarda çatlaman kaçınılmaz dedi acaba bosuna mı kullanıyorum 🤔
iremss Merve7644 kullanabildiğiniz kadar kullanın yapı meselesi. 35te çatladım hafifi hafif kullanmasam daha beter olurdu belki
Bottesini Merhaba çok iyi gitmişsiniz yapı meselesi bence son ana kadar süren derim.bunkadar emek vermişken belki de hiç olmaz🌸
Merve7644 iremss illaki faydası oluyodur en azından nemli kalması daha iyi bizim için ben de öyle düşünüyodum🎀
rumeyssa bence catlasanızda ufak tefek cizikler olur ben 30 da başladım eminim harita gibi olacağım ://
Merve7644 rumeyssa hatıra olacak artık bize onlar benim de karnımın alt taraflarında var yırtılmalar🤦♀️