Ismiii26 Naghansuel umarım olmazsınız ama bence daha kullanışlı bunlar lohusa olanlara 2-3 katı fazla vermektense sanmıyorum olacağınızı ☺️
Mommy34 Pembepanterr neler aldın canım ve nereden aldın tam olarak bende Ümraniye veya Eminönü'nden alacağım
Pembepanterr Mommy34 3lü set olarak aldım sanırım büyük han aldığım yer 😂 o kadar cok han var ki eminönünde 😊 bebek eşyaları anne esyaları satan bir handı baya katlı bir alısveris merkezi gibi
gokerhalideda Mommy34 eminönü havuzluhan canım, anne-bebek için alabildiğine herşey var, bende sadece oraya gittim oradan topladım temel eşyaları😊
Nilll86 G Lingerie’den aldım ben, istediğim gibi sade ve şık bir tek orda bulabildim gecelikli takım. Fiyatı 300 civarıydı sanırım ama ben aldıktan sonra indirime girmiş. Bir de evde Suwen’den alınma 2 takımım daha var çok az giyilmiş, onları da kullanıcam.
Elif578 Merve_kucuk AA aynısından bende aldım 🤣 alt pijamasının boyu bana uzun geldi onu yaptırdım onu kestirdim biraz
Merve_kucuk Elif578 Herşeyi bana tam oldu :) çok güzel demi yeri felan 😊 güle güle giy inşallah canım🤗
Masal78 Birsen96 daha dün LCW den aldım onu düğmeli olanlardan aldım alt üst pijama takımı ve çok güzel kumaşı var 60 TL di emzirme sudyenimle atletimi de ordan aldım gerçekten malı çok güzel tavsiye ederim☺️❤️