Merhaba Kızlar,3 ay önce kalp atışı duyulmadığından kürtaj olmuştum. Geçen hafta hamile olduğumu öğrendim çok şükür. Şu an 5+6. Doktora gitmedim diğerinde çok sık kan verip kendimi harap etmiş sonunda hüsrana uğramıştım o yüzden gidemiyorum şimdi. Direkt kalp atışı için gidiyim diyorum ne zaman gitsem