UrasEgeninannesi selam canım benim 15. Haftam bitti. Bende kanama yaşadım 9-10 haftalıkken progestan iğne verdi doktorum ve her gün düzenli kullandım sadece lavabo için yataktan kalktım. Sürekli istirahat ettim, şükür geçti şuan bir sorunumuz yok. Sende bol bol istirahat et asla ağır işler yapma bol su iç en az 2,5 TL günde içmen lazım. Kabız olmamak için de kuru kayısı yiyin kızlar ben ara öğünümde yiyorum cevizle beraber hiç kabızlık yaşamadım. Çocuk için faydalı kayısı ve ceviz tavsiye ederim.