Suna_01 Busraasafekinci ☺️☺️☺️ bende oğlumun adini apdullah koyucam allah nasip ederse yanına da talha olabilir
Meryu Busraasafekinci sessiz harfle bittiği için ikinci ismin sesli harfle başlaması kulağa daha hoş gelir gibi
BusraDevlet83 Busraasafekinci Abdullah uzun bir isim. Dolayısı ile yanında kısa isim daha hoş durur. Bayanın yazdığı gibi Ali bence kombin oldu.