Belmaaa Yareensi 18-20 arası tatildeydim her gün hissediyordum bu hafta çalışmaya başladım yorgunluk mu hissetmeme engel oluyor acaba çok Nadiren minik kıpırtı hissediyorum oysaki geçen hafta baya tekme atıyordu
Bsra_1997 Ryakvrckk akintim normal ama benim de cogunlukla vajinaya dogru vurutir bu haftalarda normal dediler bebeğin alani büyüdüğu için karnin farkli yerlerine tekme atarmis
Melikekrtc1 Bizde 21+3 üz kızlar. Oğluşumu bekliyorumm. İnşallah sağ salim kavuşuruz Bebişlerimize🤲 18. Haftadan beri hareketlerimizi hem hissediyorum hem izliyorum Rabbim herkeslere yaşatsın bu duyguyu🙈
Yareensi Belmaaa olabilir bende bazen cok yorulunca hissetmiyorum özellikle sırt ustu yatinca cok hareket ediyor