Kızlar ben hiç ovulasyon testi kullanmadığım için konuyu açtım.Adetlerim düzensiz,son 2 3 aydır yumurta takibi yaptıroyum,ama sonuç negatif,bu ay dr a gitmek istemiyorum,evde kendim takip etmek istiyorum.Ovulasyon testi kaç tane oluyo içinde?adetin kaçıncı gününden başlamalıyım?yardımcı olurmusunuz lütfen